Otvorene pozicije

Ukoliko želite dinamičan i zanimljiv posao, priliku da upoznate različite oblasti finansijskog poslovanja, unapredite svoja znanja i proširite mrežu kontakata, ovo je prava prilika za Vas!

  • Ostvarite odličnu zaradu
  • Kontinuirano se profesionalno usavršavajte
  • Postanite deo tima ambicioznih i motivisanih saradnika

Alta Pay Group je sertifikovana platna institucija sa mrežom od preko 2300 lokacija na teritoriji cele Srbije. Mi smo moderna kompanija koja raste i unosi inovacije u poslovanje. Tražimo ambiciozne saradnike koji će doprineti našem daljem razvoju i pomoći nam da budemo vodeća kompanija u ovoj oblasti u Srbiji.


Nudimo ti:
  • Stimulativnu zaradu
  • Rad u stabilnoj kompaniji sa kontinuiranim razvojem
  • Pozitivno i dinamično okruženje koje ceni inicijativu
  • Sve potrebne alate za rad
  • Mogućnost učenja i ličnog i profesionalnog razvoja
  • Rad u sistemu koji se razvija

Ako želiš da postaneš deo našeg tima javi se za jednu od sledećih pozicija:


1. Blagajnik platne institucije - Beograd i Novi Sad


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Obavljanje poslova platnog prometa, menjačkih poslove i transfer novca
  • Vođenje evidencije o stanju blagajne u skladu sa propisima NBS
  • Obavljanje posredničkih i agentskih poslova sa partnerima
  • Arhiviranje dokumentacije
  • Redovno izveštavanje

Potrebne kompetencije:
  • Minimum srednje stručno obrazovanje
  • Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
  • Odgovornost i preciznost u radu
  • Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
  • Dobro poznavanje MS Office paketa
  • Pozitivan stav i vedar duh
  • Proaktivan, uporan i orjentisan ka rezultatima

Za ovu poziciju nudimo ti:
  • Redovnu zaradu u iznosu od 60.000,00 RSD i mogućnost stimulacije

2. Stručni saradnik u službi za upravljanje ljudskim resursima


Opis dužnosti i radnih obaveza:
  • praćenje zakonske regulative iz domena poslova za koje je nadležan i staranje o njenoj pravilnoj i blagovremenoj primeni;
  • usklađivanje opštih i pojedinačnih akata Alta Pay-a sa zakonskom regulativom iz oblasti radnog prava;
  • izrada opštih i pojedinačnih akata iz oblasti radnih odnosa (pravilnici, ugovori, aneksi, rešenja, odluke, predlozi, itd.);
  • staranje o pravilnoj dostavi pojedinačnih akata iz oblasti radnih odnosa;
  • vođenje, kontrola i ažuriranje kadrovskih evidencija;
  • prijava/promene/odjava zaposlenih na portalu CROSO;
  • izrada izveštaja za interne i eksterne potrebe;
  • staranje o očuvanju tajnosti podataka o zaposlenima, kao i ostalim podacima koji proizilaze iz nadležnosti službe, a sve u skladu sa zakonskim regulativima i opštim aktima Alta Pay-a;
  • organizacija i učešće u postupku selekcije i regrutacije kandidata za otvorene pozicije u Alta Pay-u;
  • pribavljanje, kontrola i priprema podataka za obračun zarada i drugih primanja;
  • vođenje evidencije kreditne zaduženosti zaposlenih, izdavanje potvrda o primanjima zaposlenih i verifikacija administrativnih zabrana u skladu sa zakonom;
  • pružanje pravne podrške u radu i svakodnevnom poslovanju Alta Pay-a;
  • korespondencija sa nadležnim državnim organima, stručnim i regulatornim telima;
  • korespondencija i saradnja sa drugim stručnim službama i ostalim organizacionim jedinicama u okviru Alta Pay-a;
  • po potrebi korespondencija i saradnja sa eksternim savetnicima Alta Pay-a;
  • po nalogu neposredno nadređenog izvršavanje zadataka koji po prirodi posla spadaju u oblast njegovog rada ili nastanu iz posebnih, objektivnih potreba posla.

Neophodne kvalifikacije, znanje i iskustvo:
  • VI-2 stepen stručne spreme, diplomirani pravnik;
  • dobro poznavanje rada na računaru a pogotovo MS Office paketa;
  • poznavanje rada na portalu CROSO;
  • poželjno znanje engleskog jezika;
  • minimum godinu dana iskustva na pravnim i kadrovskim poslovima.

Ukoliko sebe vidite kao deo pobedničkog tima, dostavite biografiju na srpskom jeziku, elektronskim putem na email adresu: cv@altapay.rs