Otvorene pozicije
Ukoliko želite dinamičan i zanimljiv posao, priliku da upoznate različite oblasti finansijskog poslovanja, unapredite svoja znanja i proširite mrežu kontakata, ovo je prava prilika za Vas!
- Ostvarite odličnu zaradu
- Kontinuirano se profesionalno usavršavajte
- Postanite deo tima ambicioznih i motivisanih saradnika
Alta Pay Group je sertifikovana platna institucija sa mrežom od preko 2.500 lokacija na teritoriji cele Srbije. Mi smo moderna kompanija koja raste i unosi inovacije u poslovanje. Tražimo ambiciozne saradnike koji će doprineti našem daljem razvoju i pomoći nam da budemo vodeća kompanija u ovoj oblasti u Srbiji.
Nudimo ti:
- Stimulativnu zaradu
- Rad u stabilnoj kompaniji sa kontinuiranim razvojem
- Pozitivno i dinamično okruženje koje ceni inicijativu
- Sve potrebne alate za rad
- Mogućnost učenja i ličnog i profesionalnog razvoja
- Rad u sistemu koji se razvija
Ako želiš da postaneš deo našeg tima javi se za jednu od sledećih pozicija:
1. Blagajnik platne institucije - Beograd i Novi Sad
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Obavljanje poslova platnog prometa, menjačkih poslove i transfer novca
- Vođenje evidencije o stanju blagajne u skladu sa propisima NBS
- Obavljanje posredničkih i agentskih poslova sa partnerima
- Arhiviranje dokumentacije
- Redovno izveštavanje
Potrebne kompetencije:
- Minimum srednje stručno obrazovanje
- Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
- Odgovornost i preciznost u radu
- Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
- Dobro poznavanje MS Office paketa
- Pozitivan stav i vedar duh
- Proaktivan, uporan i orjentisan ka rezultatima
Za ovu poziciju nudimo ti:
- Redovnu zaradu u iznosu od 60.000,00 RSD i mogućnost stimulacije
2. Stručni saradnik u službi za upravljanje ljudskim resursima
Opis dužnosti i radnih obaveza:
- praćenje zakonske regulative iz domena poslova za koje je nadležan i staranje o njenoj pravilnoj i blagovremenoj primeni;
- usklađivanje opštih i pojedinačnih akata Alta Pay-a sa zakonskom regulativom iz oblasti radnog prava;
- izrada opštih i pojedinačnih akata iz oblasti radnih odnosa (pravilnici, ugovori, aneksi, rešenja, odluke, predlozi, itd.);
- staranje o pravilnoj dostavi pojedinačnih akata iz oblasti radnih odnosa;
- vođenje, kontrola i ažuriranje kadrovskih evidencija;
- prijava/promene/odjava zaposlenih na portalu CROSO;
- izrada izveštaja za interne i eksterne potrebe;
- staranje o očuvanju tajnosti podataka o zaposlenima, kao i ostalim podacima koji proizilaze iz nadležnosti službe, a sve u skladu sa zakonskim regulativima i opštim aktima Alta Pay-a;
- organizacija i učešće u postupku selekcije i regrutacije kandidata za otvorene pozicije u Alta Pay-u;
- pribavljanje, kontrola i priprema podataka za obračun zarada i drugih primanja;
- vođenje evidencije kreditne zaduženosti zaposlenih, izdavanje potvrda o primanjima zaposlenih i verifikacija administrativnih zabrana u skladu sa zakonom;
- pružanje pravne podrške u radu i svakodnevnom poslovanju Alta Pay-a;
- korespondencija sa nadležnim državnim organima, stručnim i regulatornim telima;
- korespondencija i saradnja sa drugim stručnim službama i ostalim organizacionim jedinicama u okviru Alta Pay-a;
- po potrebi korespondencija i saradnja sa eksternim savetnicima Alta Pay-a;
- po nalogu neposredno nadređenog izvršavanje zadataka koji po prirodi posla spadaju u oblast njegovog rada ili nastanu iz posebnih, objektivnih potreba posla.
Neophodne kvalifikacije, znanje i iskustvo:
- VI-2 stepen stručne spreme, diplomirani pravnik;
- dobro poznavanje rada na računaru a pogotovo MS Office paketa;
- poznavanje rada na portalu CROSO;
- poželjno znanje engleskog jezika;
- minimum godinu dana iskustva na pravnim i kadrovskim poslovima.
Ukoliko sebe vidite kao deo pobedničkog tima, dostavite biografiju na srpskom jeziku, elektronskim putem na email adresu: cv@altapay.rs