Otvorene pozicije

Ukoliko želite dinamičan i zanimljiv posao, priliku da upoznate različite oblasti finansijskog poslovanja, unapredite svoja znanja i proširite mrežu kontakata, ovo je prava prilika za Vas!

  • Ostvarite odličnu zaradu
  • Kontinuirano se profesionalno usavršavajte
  • Postanite deo tima ambicioznih i motivisanih saradnika

Alta Pay Group je sertifikovana platna institucija sa mrežom od preko 2300 lokacija na teritoriji cele Srbije. Mi smo moderna kompanija koja raste i unosi inovacije u poslovanje. Tražimo ambiciozne saradnike koji će doprineti našem daljem razvoju i pomoći nam da budemo vodeća kompanija u ovoj oblasti u Srbiji.


Nudimo ti:
  • Stimulativnu zaradu
  • Rad u stabilnoj kompaniji sa kontinuiranim razvojem
  • Pozitivno i dinamično okruženje koje ceni inicijativu
  • Sve potrebne alate za rad
  • Mogućnost učenja i ličnog i profesionalnog razvoja
  • Rad u sistemu koji se razvija

Ako želiš da postaneš deo našeg tima javi se za jednu od sledećih pozicija:


1. Komercijalista


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Identifikovanje, komunikaciju i uspostavljanje saradnje sa potencijalnim zastupnicima
  • Prezentovanje usluga i proizvoda
  • Prikupljanje neophodne dokumentacije
  • Unapređenje odnosa sa postojećim zastupnicima
  • Konsultantski rad na terenu
  • Praćenje trendova na tržištu, konkurencije, potencijalna nova tržišta

Potrebne kompetencije:
  • Najmanje srednji nivo obrazovanja
  • Iskustvo na poslovima prodaje
  • Znanje MS Office paketa
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Odlične veštine pregovaranja i prezentovanja
  • Proaktivnost i timski duh
  • Usmerenost ka postizanju ciljeva

Ostale beneficije:
  • Službeni auto, mobilni telefon

2. Supervizor Službe kontakt centra


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Organizaciju i kontrolu rada operatera
  • Koordinaciju aktivnosti i planiranje dnevnih obaveza, obuka i mentorstva operatera
  • Praćenje pravovremenog, kvalitetnog pružanja tačnih informacija klijentima
  • Kreiranje efikasne procedure, politike i standarda za korisničku podršku
  • Pripremu i sprovođenje obuka u cilju usavršavanja rada zaposlenih u timu
  • Sprovođenje monitoringa komunikacije sa korisnicima, partnerima ALTA PAY, kao i državnim službama
  • Organizovanje aktivnosti u vezi sa utvrđivanjem nivoa kvaliteta usluga u zastupničkoj mreži, kao i održavanje kontinuiranog zadovoljstva korisnika
  • Redovno izveštavanje o postignutim rezultatima i sprovedenim aktivnostima

Potrebne kompetencije:
  • Najmanje viši nivo obrazovanja
  • Minimum 3 (tri) godine radnog iskustva
  • Proaktivnost, organizovanost i orjentaciju ka rešavanju problema i ostvarivanju rezultata
  • Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
  • Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
  • Dobro poznavanje MS Office paketa

3. Saradnik u Službi kontakt centra


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Ostvarivanje neposredne komunikacije sa klijentima telefonskim putem i putem elektronske pošte u cilju pružanja svih relevantnih informacija, uputstava, saveta i pomoći za korišćenje usluga
  • Pružanje informacija i podrške korisnicima usluga i zastupnicima ALTA PAY
  • Prijem i evidentiranje reklamacija korisnika usluga, obrada i prosleđivanje istih nadležnim službama radi rešavanja
  • Povratno izveštavanje korisnika usluga i poslovnih partnera o ishodu zahteva
  • Prikupljanje informacija u cilju ispitivanja zadovoljstva korisnika

Potrebne kompetencije:
  • Najmanje srednji nivo obrazovanja
  • Poželjno radno iskustvo na sličnim poslovima
  • Smisao za rešavanje tehničkih problema
  • Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
  • Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
  • Dobro poznavanje MS Office paketa

4. Administrativni saradnik u pravnoj službi


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Prijem, arhiviranje i evidentiranje dokumentacije
  • Redovno ažuriranje i evidencija svakodnevne poslovne dokumentacije poput: ugovora, odluka, izjava, potvrda i ostale dokumentacije
  • Prikupljanje informacija, ažuriranje evidencije o svim informacijama o statusu predmeta zastupnika u vezi sa upisom zastupnika u nadležni registar NBS
  • Priprema poslovne dokumentacije za postupak registracije zastupnika u NBS
  • Korespodencija sa zastupnicima, poslovnim partnerima i potencijalnim poslovnim partnerima
  • Korespodencija i komunikacija sa, nadležnim, državnim organima radi pribavljanja dozvola, saglasnosti i ostale neophodne dokumentacije.

Potrebne kompetencije:
  • Najmanje srednji nivo obrazovanja
  • Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
  • Dobro poznavanje MS Office paketa

5. Šef voznog parka


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Staranje o voznom parku: tehnička ispravnost vozila, minimum potrebne opreme za svako vozilo, evidencija oštećenja
  • Svakodnevna kontrola vozila po povratku sa terena
  • Prati potrošnju goriva i vrši kontrolu svih računa vezanih za gorivo
  • Organizuje, zakazuje, koordinira termine za izvršenje redovnih servisa vozila
  • Vrši nabavku materijala, opreme i rezervnih delova
  • Obezbeđuje potrebnu dokumentaciju za vozila
  • Evidentira i stara se o tačnosti svih troškova za vozila, u voznom parku kao i sve troškove vezane za održavanje vozila
  • Prati izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja i kontroliše primenu istog

Potrebne kompetencije:
  • Najmanje srednji nivo obrazovanja
  • Vozačka dozvola, minimum tri godine
  • Minimum jednu godinu na sličnim ili istim poslovima
  • Odgovornost, staloženost, taktičnost
  • Dobro poznavanje MS Office paketa

6. Blagajnik platne institucije


Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
  • Obavljanje poslova platnog prometa, menjačkih poslove i transfer novca
  • Vođenje evidencije o stanju blagajne u skladu sa propisima NBS
  • Obavljanje posredničkih i agentskih poslova sa partnerima
  • Arhiviranje dokumentacije
  • Redovno izveštavanje

Potrebne kompetencije:
  • Minimum srednje stručno obrazovanje
  • Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
  • Odgovornost i preciznost u radu
  • Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
  • Dobro poznavanje MS Office paketa
  • Pozitivan stav i vedar duh
  • Proaktivan, uporan i orjentisan ka rezultatima

Za ovu poziciju nudimo ti:
  • Redovnu zaradu u iznosu od 55.000,00 RSD i mogućnost stimulacije

Ukoliko sebe vidite kao deo pobedničkog tima, dostavite biografiju na srpskom jeziku, elektronskim putem na email adresu: cv@altapay.rs