Otvorene pozicije
Ukoliko želite dinamičan i zanimljiv posao, priliku da upoznate različite oblasti finansijskog poslovanja, unapredite svoja znanja i proširite mrežu kontakata, ovo je prava prilika za Vas!
- Ostvarite odličnu zaradu
- Kontinuirano se profesionalno usavršavajte
- Postanite deo tima ambicioznih i motivisanih saradnika
Alta Pay Group je sertifikovana platna institucija sa mrežom od preko 2300 lokacija na teritoriji cele Srbije. Mi smo moderna kompanija koja raste i unosi inovacije u poslovanje. Tražimo ambiciozne saradnike koji će doprineti našem daljem razvoju i pomoći nam da budemo vodeća kompanija u ovoj oblasti u Srbiji.
Nudimo ti:
- Stimulativnu zaradu
- Rad u stabilnoj kompaniji sa kontinuiranim razvojem
- Pozitivno i dinamično okruženje koje ceni inicijativu
- Sve potrebne alate za rad
- Mogućnost učenja i ličnog i profesionalnog razvoja
- Rad u sistemu koji se razvija
Ako želiš da postaneš deo našeg tima javi se za jednu od sledećih pozicija:
1. Komercijalista
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Identifikovanje, komunikaciju i uspostavljanje saradnje sa potencijalnim zastupnicima
- Prezentovanje usluga i proizvoda
- Prikupljanje neophodne dokumentacije
- Unapređenje odnosa sa postojećim zastupnicima
- Konsultantski rad na terenu
- Praćenje trendova na tržištu, konkurencije, potencijalna nova tržišta
Potrebne kompetencije:
- Najmanje srednji nivo obrazovanja
- Iskustvo na poslovima prodaje
- Znanje MS Office paketa
- Vozačka dozvola B kategorije
- Odlične veštine pregovaranja i prezentovanja
- Proaktivnost i timski duh
- Usmerenost ka postizanju ciljeva
Ostale beneficije:
- Službeni auto, mobilni telefon
2. Supervizor Službe kontakt centra
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Organizaciju i kontrolu rada operatera
- Koordinaciju aktivnosti i planiranje dnevnih obaveza, obuka i mentorstva operatera
- Praćenje pravovremenog, kvalitetnog pružanja tačnih informacija klijentima
- Kreiranje efikasne procedure, politike i standarda za korisničku podršku
- Pripremu i sprovođenje obuka u cilju usavršavanja rada zaposlenih u timu
- Sprovođenje monitoringa komunikacije sa korisnicima, partnerima ALTA PAY, kao i državnim službama
- Organizovanje aktivnosti u vezi sa utvrđivanjem nivoa kvaliteta usluga u zastupničkoj mreži, kao i održavanje kontinuiranog zadovoljstva korisnika
- Redovno izveštavanje o postignutim rezultatima i sprovedenim aktivnostima
Potrebne kompetencije:
- Najmanje viši nivo obrazovanja
- Minimum 3 (tri) godine radnog iskustva
- Proaktivnost, organizovanost i orjentaciju ka rešavanju problema i ostvarivanju rezultata
- Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
- Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
- Dobro poznavanje MS Office paketa
3. Saradnik u Službi kontakt centra
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Ostvarivanje neposredne komunikacije sa klijentima telefonskim putem i putem elektronske pošte u cilju pružanja svih relevantnih informacija, uputstava, saveta i pomoći za korišćenje usluga
- Pružanje informacija i podrške korisnicima usluga i zastupnicima ALTA PAY
- Prijem i evidentiranje reklamacija korisnika usluga, obrada i prosleđivanje istih nadležnim službama radi rešavanja
- Povratno izveštavanje korisnika usluga i poslovnih partnera o ishodu zahteva
- Prikupljanje informacija u cilju ispitivanja zadovoljstva korisnika
Potrebne kompetencije:
- Najmanje srednji nivo obrazovanja
- Poželjno radno iskustvo na sličnim poslovima
- Smisao za rešavanje tehničkih problema
- Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
- Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
- Dobro poznavanje MS Office paketa
4. Administrativni saradnik u pravnoj službi
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Prijem, arhiviranje i evidentiranje dokumentacije
- Redovno ažuriranje i evidencija svakodnevne poslovne dokumentacije poput: ugovora, odluka, izjava, potvrda i ostale dokumentacije
- Prikupljanje informacija, ažuriranje evidencije o svim informacijama o statusu predmeta zastupnika u vezi sa upisom zastupnika u nadležni registar NBS
- Priprema poslovne dokumentacije za postupak registracije zastupnika u NBS
- Korespodencija sa zastupnicima, poslovnim partnerima i potencijalnim poslovnim partnerima
- Korespodencija i komunikacija sa, nadležnim, državnim organima radi pribavljanja dozvola, saglasnosti i ostale neophodne dokumentacije.
Potrebne kompetencije:
- Najmanje srednji nivo obrazovanja
- Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
- Dobro poznavanje MS Office paketa
5. Šef voznog parka
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Staranje o voznom parku: tehnička ispravnost vozila, minimum potrebne opreme za svako vozilo, evidencija oštećenja
- Svakodnevna kontrola vozila po povratku sa terena
- Prati potrošnju goriva i vrši kontrolu svih računa vezanih za gorivo
- Organizuje, zakazuje, koordinira termine za izvršenje redovnih servisa vozila
- Vrši nabavku materijala, opreme i rezervnih delova
- Obezbeđuje potrebnu dokumentaciju za vozila
- Evidentira i stara se o tačnosti svih troškova za vozila, u voznom parku kao i sve troškove vezane za održavanje vozila
- Prati izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja i kontroliše primenu istog
Potrebne kompetencije:
- Najmanje srednji nivo obrazovanja
- Vozačka dozvola, minimum tri godine
- Minimum jednu godinu na sličnim ili istim poslovima
- Odgovornost, staloženost, taktičnost
- Dobro poznavanje MS Office paketa
6. Blagajnik platne institucije
Vaše ključne odgovornosti bi obuhvatale:
- Obavljanje poslova platnog prometa, menjačkih poslove i transfer novca
- Vođenje evidencije o stanju blagajne u skladu sa propisima NBS
- Obavljanje posredničkih i agentskih poslova sa partnerima
- Arhiviranje dokumentacije
- Redovno izveštavanje
Potrebne kompetencije:
- Minimum srednje stručno obrazovanje
- Strpljenje u komunikaciji sa korisnicima
- Odgovornost i preciznost u radu
- Analitičnost, sistematičnost, posvećenost
- Dobro poznavanje MS Office paketa
- Pozitivan stav i vedar duh
- Proaktivan, uporan i orjentisan ka rezultatima
Za ovu poziciju nudimo ti:
- Redovnu zaradu u iznosu od 55.000,00 RSD i mogućnost stimulacije
Ukoliko sebe vidite kao deo pobedničkog tima, dostavite biografiju na srpskom jeziku, elektronskim putem na email adresu: cv@altapay.rs